Wednesday, February 18, 2009

OMG!! I'm tagged...

Ops..sy telah di tag oleh cik eli n cik mayrie....
hmm....so, by hook or by crook i must done this assignment...uwaaa!!


♥ Tag 1: Seksi.

♥ Syarat-syarat:

1. Tangkap atau sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi.
2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan.
Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi.
Sertakan!
3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?
4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi.
5. Selamat berseksi...


uish... lama betul aku amek mase nk wt mende alah ni.. huhu..
sorry ye kwn2.. quite bz la sejak blk duk umah ni.. tengah2 mlm cmni bru ade mse nk wt. tp nk cr mse tgh2 mlm pon ssh.. sbb slalu tdo awal je
ble duk umah..

so, as the first pic, aku akan cr yg terbaik..


hmm.. xtau la ape yg seksi nye.. tp mungkin pada pandangan mata yang hampir nk juling tu agak seksi.. wawawa...

Gambar kedua plak.. jap ek..aku cri.

alamak,, seksikah? hentam je la labu.... anggaplah senyuman itu seksi.. auuw... :p

Aduhhh... tggal 1 lg ni nk kene cri...sshnyerrrr..

hmm...aku da malas nk cr sebenarnya,,, pastu, first folder yg aku bkk utk cr gambar, aku jmpe gambar mkn beger ni.. so,anggap je la gambar ni seksi... hahaha..

OK, done!! :)

No comments:

Post a Comment